Classe dels Conills

Són els que fan un canvi més espectacular al llarg del curs.

Passen d’una quasi total dependència de l’adult a una certa autonomia: comencen a caminar, més endavant a menjar sols (primer triturat i després a trossets), comencen a dir paraules soltes…

Passen d’una quasi total dependència de l’adult a una certa autonomia.

Al començament necessiten la presència i referència constant de l’educadora, juguen de forma aparentment individual i no els agrada compartir, però sí observar i manipular-ho tot. De mica en mica es van introduint activitats col·lectives: cantem, expliquem contes, ballem…


JÚLIA

JÚLIA EDUCADORA INFANTIL DE P1

Desprès de fer les pràctiques a Òmicron, un cop titulada, es va integrar a la cooperativa com educadora l’any 1987. Té una experiència de gairebé 30 anys educant a nens de P1.

Com són els nens d’1 any?

En aquesta etapa és molt important que els infants estableixin un vincle afectiu amb els adults que els atenen per tal de sentir-se segurs, estimats, atesos, protegits i, sobretot, feliços.

Com que encara no tenen facilitat per expressar-se amb claretat ni recursos per raonar, utilitzen l’acció per relacionar-se: es peguen, es mosseguen, esgarrapen… això no significa que un nen sigui violent, senzillament necessita expressar el que sent, i aquesta és la manera que té de fer-ho.

 

© 2015 Escola bressol Òmicron. Tots els drets reservats / Disseny & manteniment per Deler Estudi de disseny hola@delerdisseny.com